Trkačko razmišljanje…

Ima dana kad je stvarno teško izaći na trčanje, ma koliko god ga voleo, kad osetiš da ti trening ne prija. Umoran od posla, iscrpljen prethodnim treninzima, promrzao, proključao, kad se nakupi toliko stvari u glavi pa je jedino što želiš da zagrliš jastuk i sačekaš sledeći dan… Ima tu svačega.
Ima dana kada bi samo trčao jer te lepo vreme i dobro raspoloženje zove na stazu, ali vučeš neku povredu i nesmeš da pustiš noge i da jurneš svom snagom, da osetiš svaki mišić koji se zateže, da prigrliš brzinu kojom letiš preko staze.
Treninge u tim danima volim da nazovem trening pobede.
U prvom slučaju jer pored svega što te muči i tišti i smeta ti, ipak izađeš napolje, pa makar odradio i ispod svog pravog potencijala, kad pogledaš unazad, znaš da si izašao iz udobne zone, da si napravio korak napred i nisi dozvolio da te bilo šta vrati „dva koraka unazad“.
U drugom, jer si pobedio svoj ego, iskontrolisao se i prilagodio svoj trening kako bi dopustio svom telu da se oporavi.
U zadnjih nedelju dana sam imao oba slučaja.
Imao sam trening koji mi nije prijao, ali sam ga ipak odradio. Imao sam i vrlo jaku upalu i ma koliko god me je sunčani dan na Adi zvao da nastavim da trčim duže i bolje, trčao sam tako da maksimalno rasteretim svoje telo.
x.jpg
Posle takvih treninga, ne može se osetiti neko veliko zadovoljstvo. Barem ne odmah. Ali onda, kad prođe malo vremena, kad se osvrnem na sve to, ne mogu a da ne osetim sreću – jer trčanje je pre svega jedna privilegija. Ponekad ne možeš ili ne smeš da daš sve od sebe, ali to na kraju nije bitno. Nisam profesionalni sportista, nisam prvak u trčanju, ne jurim ništa.
Trčim, i to je savršeno dovoljno…

Leave a Reply

