Odmor

Priznajem! Ima jedna stvar koju jako često izbegavam kod treninga. Da malo odmorim i spustim tempo. Barem je tako bilo do sad. No, prošlu nedelju sam iskoristio da smanjim kilometažu, i posvetim se drugim aktivnostima. Naravno, nisam bio totalno pasivan, ali fizička aktivnost mi je bila umerenija, kako bi organizam apsorbovao sve sve ono što sam gradio prošlih nedelja na treninzima. Iako sam istrčao i dužinu, bio na spinningu, stepenicama, Avali, nivo napora sam sveo na minimum, i trudio sam se da mi celo telo tokom treninga bude maksimalno opušteno. Od svega ovog, na Avali mi je bilo najteže dok sam gledao ostale iz „štreberskog odeljenja“ kako kidaju trening i da mantram sebi u glavi – sporije, ovo ti je nedelja kad odmaraš…
Pored toga radio gledao sam da radim što više stvari koje će me mentalno opustiti. Iako je trčanje fizička aktivnost, psiha igra podjednako jaku ulogu kod maratonskih disciplina, tako da sam se posvetio i nekim stvarima koje volim da radim, onako, za svoju dušu…

Jahanje

14390813_1190492101015045_2668653098727626646_n
Postoje konji i postoje vitezovi među konjima. Goku je jedan od njih…

Počelo je kao „Ajde da vidim, ovo još nisam probao…“ priča. A onda otkriješ konja sa kojim se savršeno uklopiš na jahanju, zbližiš se sa ostalim konjićima, zavoliš sve njihove karaktere, naučiš da prepoznaš kad su raspoloženi za češkanje, kad su ljuti, kad se inate kao mala deca (jer konj zapravo jako dugo ostaje dete 🙂 ). Na kraju kreneš da volontiraš u školi jahanja i držiš časove i pomažeš konjima u Azilu za konje.
Inače je Škola jahanja Bela Griva i jedan od donatora.
A kad kažem jahanje, ne mislim samo na fizičku aktivnost, već i kompletan rad sa konjima. Ponekad je dovoljno samo da budem pored konja dok se valja po pesku u padoku i jurca naokolo sam pa da mi bude lepo. I naravno, za mene nema većeg zadovoljstva od timarenja. Mislim da sam u stanju da provedem sate čisteći konja, dovodeći ga do „visokog sjaja“.

Pozoriše
Ljubav prema pozorištu mi je usađena još od malih nogu. Tata se amaterski bavio pozorištem, vodio me je na predstave, na probe svog amaterskog pozorišta, čak sam jednom imao i mini ulogu u novogodišnjoj predstavi koju su radili za decu. Sa obzirom da Beograd ima veliki broj pozrišta onda znate da je to raj za mene. Ljubitelj sam mjuzikala jer to od glumaca zahteva da pored glume pokažu i neke dodatne veštine. A mi imamo zaista sjajne i talentovane pozorišne glumce. Možda ih i ne primećujemo u nekim filmovima ili serijama, ali na daskama koje život znače oni zaista blistaju.
Moj izbor za je bio Jadnici u Madlenijanum i mogu samo da kažem da me je predstava ostavila bez daha poput intervalnog treninga. Kad god stignete, pogledajte predstavu, doživite je…

Kulinarske igrarije
Sa obzirom da pišem recepte na blogu, znate da volim da kuvam. To je još jedna stvar koja me opušta i na kraju obraduje kad smislim neko novo, interesantno jelo koje mogu da spremam za društvo. Sa obzirom na moje nedavno iskustvo sa sirovom hranom odlučio sam da malo eksperimentišem sa ishranom u tom polju.

111
Praznik za (moje) oči

Isprobavao sam kako sirova hrana utiče na moj organizam i treninge. Sa obzirom da realtivno sporo varim hranu i da danima kad su mi jači treninzi ili dužina zadnji obrok bude nakasnije u 12:30 jer mi je u suprotnom stomak opterećen i teže mi je da trčim, sirova hrana se pokazala kao sasvim dobra alternativa, te je mogu jesti i malo kasnije. Takođe, vreme oporavka nakon treninga je nekako brže i ja sam energičniji.

Kreativa
Kažu da muškarci nikad ne odrastu. Valjda sam zato ja veliki ljubitelj društvenih igara i imam egzotičnu kolekciju istih. To sam naravno spojio sa svojim poslom dizajnera i ljubavlju prema crtanju i slikanju pa sam se od nedavno bacio na dizajnsopstvene igre. Iako sve poprilično sporo napreduje zbog treninga i obaveza, pokušavam da odvojim sat-dva u nedelji da se posvetim i tome.

glory
work in progress 🙂

Ovim tempom teško da ću sve završiti u skorije vreme i da će se probna verzija naći brzo u štampi, ali bitno je da uživam, a sad druge strane, da kroz nešto što volim i što me opušta i ispunjava razvijam svoje profesionalne veštine. Win/win situacija, što se kaže.

Nedelju dana odmora je brzo prošlo i iako sam pametno iskoristio malo više slobodnog vremena i višak energije, ne mogu a da se ne radujem povratku standardnim treninzima i zatvaranu januarskih priprema u velikom stilu 🙂

Leave a Reply

