Pitanja i odgovori

VIRB Picture
Na Sokolovom Putu…Nadam se ovako lepim prizorima i na Istri…


Koliko dugo trčiš i koji ti je najveći uspeh u trčanju?
Trčim 5 godina (ne bez prestanka, naravno, to je samo u filmu Forest Gump), a za najveći uspeh bih rekao da mi je veza koja sam ostvario sa ljudima iz sveta trčanja…

Zašto baš trčanje?
Trčanje sam zavoleo pre nekih 18 godina dok sam se spremao za crni pojas. Iskreno, nikad nisam bio sportski tip. Kao klinac sam bio poprilično buckast, na školskom krosu sam se takmičio sa još tri drugara da ne budem poslednji. Onda su se stvari promenile sa karateom, međutim nakon preseljenja u Beograd sam upao u loš period u životu sve dok nisam odlučio da presečem stvari, izvučem svojih 96 kilograma na stazu, počnem da trčim i povratim onaj lepi osećaj koji sam imao nakon trčanja na treninzima.
U početku su to bile sitne kilometraže, pauze su mi bile podjednako duge kao i vreme koje sam trčao. Onda sam odlučio i da probam da istrčim polumaraton, pa za njim još jedan i na kraju sam se skroz navukao na trčanje i taj divan osećaj slobode dok gazim po stazi i zadovoljstvo kad se okrenem iza sebe, pogledam šta sam sve protrčao, koliko sam dao od sebe i na podršku koju sam primio i pružio ako trčim u društvu.

100 milja Istre ima još dve staze, duže, zašto ne trčiš njih?
Iz dva razloga. Prvi je da bi me trke od 108 i 176km odvele duboko u noć, a ja prosto nisam ljubitelj toga jer tako propuštam da vidim predele kroz koje prolazim Drugi je šti nedelju dana kasnije učestvovati na Beogradskom maratonu, gde se nadam da ću opet biti pejser i pomoći ljudima da završe trku u željenom vremenu, a to opet zahteva da budem svež i spreman da pomognem ne samo kroz trčanje već i mentalno ako nekog uhvati kriza…

Kako izgleda staza po kojoj trčiš?69k-v2

Šta ako ne završiš trku?
Imam 69 jakih razloga da je završim, i to će se desiti, makar morao zubima da grizem zemlju i povlačim sebe kako bih stigao do cilja…

Kako se spremaš za trku?
O treninzima ću pisati u okviru članaka na blogu.

O čemu ćeš još pisati na blogu?
Pored opisa treninga, pisaću i o ishrani, tj. deliću neke svoje recepte sa vama, tako da će svi gurmani među vama naći nešto čime da obogate svoju trpezu. U toku priprema čekaju me još neke planinske trke, tako da će se iskustva sa njih takođe naći ovde. Opise treninga ne bih svodio na tehnikalije, ideja mi je da vam približim šta sve doživljavam tokom treninga – ljude koje srećem, stvari koje primećujem, šta je bilo teško, a u čemu sam uživao, ali ne i samo to. Ceo ovaj put ka Istri i fundraising akcija je proces kojem sam posvećen, a to znači da se ne završava sve sa krajem treninga, a taj proces posle je takođe nešto što bih želeo da približim ljudima…

Kako i do kad mogu da uplatim svoje kilometre?
Može na tri načina. Preko žiro-računa BELhospica 170-230030536-65 (u pozivu na broj pisati: zekini kilometri), preko sajta Fandrejzing ili lično.
Kako bi na vreme odštampao majcu sa imenima donatora, sve uplate bi trebalo da budu realizovane do 20. marta.

Gde mogu videti koji su kilometri slobodni za kupovinu?
Tabela se kilometrima i njihovim cenama se nalazi na homepage-u ovog bloga, a update je na svakih par sati.

Planiraš li još neku akciju za BELhospice?
Da. Svake godine rasprodajem knjige, tako da ljudi kojima nije privlačno trčanje i ljubitelji pisane reči mogu da ih kupe po veoma niskim cenama.

Zašto nosiš plišanog zeca na trkama?
Zašto da ne 🙂

Leave a Reply

